Garantie & retouren

Klantenservice

Persoonlijk Contact

Wij houden van persoonlijk contact met onze klanten. Heeft u een vraag, dan kunt u die altijd aan ons stellen via de telefoon, mail of chat.

Retouren of Ruilen doen wij ook totaal niet moeilijk over. Wij helpen u graag waar u de hulp nodig heeft. Een koop is daarom pas gesloten op het moment dat u het artikel heeft ontvangen, geopend en heeft goedgekeurd. Wanneer u een product retour wilt sturen. Kunt u dit doen door het retourformulier in te vullen, dit formulier zit standaard bij elke bestelling. Dit formulier dient u bij het product te voegen en weer terug sturen. Let wel dat dit moet gebeuren binnen 14 dagen. Wij handhaven het principe "niet goed, geld terug".

 

Ruilen?
Bij LP Support is ruilen voor een andere maat of product heel simpel. U neemt contact op met onze advieslijn en vervolgens kunt u het product terugsturen met behulp van het retourformulier. Hierop vermeldt u welke maat of product je graag terug zou willen hebben. Wij sturen het dan kosteloos naar u op.

 

Retourneren?
Bij LP Support is ruilen voor een andere maat of product heel simpel. U neemt contact op met onze advieslijn en vervolgens kunt u het product terugsturen met behulp van het retourformulier. Hierop vermeldt u waarom u het product graag terug zou willen sturen. Wij regelen dan de rest en maken uw betaling zsm weer naar u over inclusief retourkosten.

 

Wanneer is ruilen en retouren niet meer mogelijk?
Goederen die zichtbaar gebruikt zijn, beschadiging hebben opgelopen, een vieze verpakking hebben of duidelijke zweetkenmerken bevatten worden niet meer geruild of retour genomen. Aanbiedingen of producten waarvan de etiketten zijn verwijderd worden alleen vergoed in geval van garantie (lees onderstaand de garantievoorwaarden).

 

Mocht u toch nog vragen hebben, aarzel dan vooral niet om ons te mailen of te bellen.